Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
22 Listopad 2017, 23:15:02

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
  Witam Szanowne Mimochodki oraz wszystkich zaprzyjaźnionych częściowo zmimochodkowanych.  
   Strona główna   Pomoc Szukaj Chat Zaloguj się Rejestracja  
Strony: [1]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Weekend majowy 2015  (Przeczytany 859 razy)
Mundek
Klubowicze
obieżyświat
*

Karma: +5/-0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 326



Zobacz profil
« : 10 Luty 2015, 12:03:35 »

Weekend majowy zbliza sie wiec wypadaloby cos juz zaplanowac wstepnie. W tym roku co prawda prawie go nie ma, ale mysle ze warto byloby podtrzymac tradycje jego organizacji. Niestety jest tak krotki, ze wypadaloby wziac co najmniej 1 dzien dodatkowo, zeby wyjazd mial sens. Proponuje wiec wyjazd 30kwietnia po poludniu, powrot 4 maja na wieczor, klasycznie Ukraina i dokonczenie Gorganow.
Ktos ma jakies inne pomysly?
Zapisane
Marcin K
Klubowicze
obieżyświat
*

Karma: +2/-0
Offline Offline

Wiadomości: 295



Zobacz profil
« Odpowiedz #1 : 10 Luty 2015, 13:32:44 »

Pomysł bardzo dobry. Z sensem piszesz.
Zapisane

Bo jeśli zadasz pytanie, uważaj: możesz usłyszeć odpowiedź. Szkoda, że niewielu ludzi pamięta o tej prostej prawdzie, naiwnie sądząc, że wiedza jest dobrem samym w sobie!
^NOWA^
zielony


Karma: +0/-0
Offline Offline

Wiadomości: 4



Zobacz profil
« Odpowiedz #2 : 11 Luty 2015, 09:54:04 »

Witam,
jestem szczerze zainteresowana planem tego wyjazdu Mrugnięcie Mundek czy mógłbyś, w miarę możliwości, podać jakieś bardziej szczegółowe info jak taki wyjazd będzie zorganizowany, tzn. chodzi mi o transport i nocleg już na miejscu, a także mniej więcej jaki będzie koszt tego wyjazdu?
Z góry dzięki za odpowiedź.
Zapisane
Mundek
Klubowicze
obieżyświat
*

Karma: +5/-0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 326



Zobacz profil
« Odpowiedz #3 : 11 Luty 2015, 11:59:48 »

Troche za wczesnie na szczegoly, bo to na razie luzne plany. Transport: samochodami dojezdzamy na granice w Medyce, tam je zostawiamy i lokalnym busikiem do Lwowa. Dalej w zaleznosci o mozliwosci przesiadka na pociag, albo kolejny bus. Jest tez opcja dojazdu busem do Lwowa bezposrednio z Lublina.
Nocleg na miejscu jest w namiotach, chyba ze wychodzi nam spedzic noc we Lwowie, to mamy adresy paru tanich noclegow. Koszt calosci wyjazdu zamyka sie zwykle ponizej 200, a nawet 150PLN. Jedzenie zwykle gotujemy we wspolnym garze na ognisku, przynajmniej kolacje - i wtedy kazdy cos do tego gara bierze ze soba - ale to juz konkretnie ustalamy przed wyjazdem
Co wazne: nie chodzimy po dolinkach od wioski do wioski, tylko niezaleznie od pogody idziemy w gory. Trzeba wiec miec cieply spiwor, ubranie przeciwdeszczowe, i wszystko w plecaku zabezpieczone od przemokniecia. Obowiazkowa tez jest czolowka - moze sie zdarzyc ze bedziemy szli po zmroku.
W tym okresie nalezy sie przygotowac na snieg w gorach, deszcz nas pewnie tez zmoczy, ale tez przynajmniej w Gorganach napotkamy na pewno na laki pelne krokusow ;-) Z drugiej strony pasma Gorganow sa na wysokosci srednio 1000-1500m, wiec raczej nie bedziemy brneli przez caly wyjazd po pas w sciegu. Nie ma tez jakichs trudnych elementow wspinaczkowych, jednak na stromych podejsciach moze byc slisko i trzeba miec dobre buty. Natomiast na nerwy moga dzialac pola kosowki, przez ktore czasem trzeba sie przedzierac kilka godzin.
A tu pare zdjec z poprzednich wyjazdow w Gorgany:
https://picasaweb.google.com/111798472431158124973/201405UkrainaGorgany
https://picasaweb.google.com/111798472431158124973/200904UkrainaGorgany

Zapisane
^NOWA^
zielony


Karma: +0/-0
Offline Offline

Wiadomości: 4



Zobacz profil
« Odpowiedz #4 : 15 Kwiecień 2015, 16:10:16 »

Hej.
Mamy połowę kwietnia więc zastanawiam się co z tym weekendem majowym w Gorganach? Mrugnięcie Są jakieś plany?
Zapisane
Marcin K
Klubowicze
obieżyświat
*

Karma: +2/-0
Offline Offline

Wiadomości: 295



Zobacz profil
« Odpowiedz #5 : 16 Kwiecień 2015, 17:05:27 »

Wyjazd pewnie jak co roku się odbędzie, plan szczegółowy trzeba jeszcze opracować - Mundek pewnie więcej wkrótce szczegółów napisze.
Zapisane

Bo jeśli zadasz pytanie, uważaj: możesz usłyszeć odpowiedź. Szkoda, że niewielu ludzi pamięta o tej prostej prawdzie, naiwnie sądząc, że wiedza jest dobrem samym w sobie!
Marcin K
Klubowicze
obieżyświat
*

Karma: +2/-0
Offline Offline

Wiadomości: 295



Zobacz profil
« Odpowiedz #6 : 20 Kwiecień 2015, 08:02:51 »

Rozmawiałem z Mundkiem. Okazuje się, że nie ma on czasu na zajęcie się wyjazdem majowym w Gorgany, ponieważ właśnie wyjeżdża do Gruzji i wróci dopiero 30 kwietnia, pod znakiem zapytania stoi więc czy w ogóle pojedzie na długi weekend majowy. Ja z kolei jak by się uzbierała grupa ludzi to bym mógł się zorientować w tym temacie – póki co nie mam map, trzeba było zakupić, a czasu jest mało. Nie wiem kto by był zainteresowany wyjazdem, jak by się jakaś odpowiednia grupa zebrała to można myślę doprowadzić do skutku to wydarzenie. Mało czasu więc do środy rano dajcie znać -kto jest zainteresowany tak na poważnie i będzie jechał. Trzeba szybko sprawę wyjaśnić, żeby ewentualnie w jakiś inny alternatywny sposób można było zorganizować sobie weekend 1-3 maja. Z forum widzę, że tylko poza mną i Mundkeim jedna osoba jest zainteresowana.
« Ostatnia zmiana: 20 Kwiecień 2015, 09:24:45 wysłane przez Marcin K » Zapisane

Bo jeśli zadasz pytanie, uważaj: możesz usłyszeć odpowiedź. Szkoda, że niewielu ludzi pamięta o tej prostej prawdzie, naiwnie sądząc, że wiedza jest dobrem samym w sobie!
^NOWA^
zielony


Karma: +0/-0
Offline Offline

Wiadomości: 4



Zobacz profil
« Odpowiedz #7 : 20 Kwiecień 2015, 16:03:40 »

Jestem szczerze zasmucona w/w informacją, bo już niejako byłam "nastawiona" na ten wyjazd. Jeżeli jednak dojdzie on do skutku to nas jest dwójka chętnych w 100 %.
Zapisane
Mundek
Klubowicze
obieżyświat
*

Karma: +5/-0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 326



Zobacz profil
« Odpowiedz #8 : 30 Kwiecień 2015, 16:45:45 »

No niestety wyjazd do skutku nie doszedl do skutku z roznych powodow. Do tematu wrocimy za rok na pewno - w kazdym razie wtedy weekend bedzie dluzszy - to i chetnych wiecej sie znajdzie.
Zapisane
Strony: [1]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
// -->