Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
18 Listopad 2018, 21:35:33

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
  Witam Szanowne Mimochodki oraz wszystkich zaprzyjaźnionych częściowo zmimochodkowanych.  
   Strona główna   Pomoc Szukaj Chat Zaloguj się Rejestracja  
Strony: 1 2 [3] 4 5   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Rajd Jesienny 2007  (Przeczytany 6124 razy)
Katie
Gość
« Odpowiedz #30 : 07 Listopad 2007, 19:08:14 »

Hej Krysia Uśmiech

Ja mieszkam blisko miasteczka, więc mogę się Tobą zaopiekowac Uśmiech Mogę też odebrać Cię z busa Uśmiech odezwij się do mnie na gg 2548132

Pozdrawiam Kasia
Zapisane
misiek
autostopowicz
****

Karma: +10/-0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 83


nic co górskie nie jest mi obce


Zobacz profil
« Odpowiedz #31 : 12 Listopad 2007, 12:51:44 »

A może zorganizowalibyśmy podsumowujące slajdowisko z tegorocznymi zdjęciami? Co wy na to?
Zapisane

na wygnaniu w Pyrlandii - praca www.wizartreklama.com.pl
katarzynka
obieżyświat
*****

Karma: +2/-2
Offline Offline

Wiadomości: 125



Zobacz profil
« Odpowiedz #32 : 12 Listopad 2007, 15:09:40 »

Mamy zamiar jutro w klubie oglądać zdjęcia z rajdu i wymieniać się nimi, więc niech zainteresowani zabiorą płytki pełne i puste.

Dziękuję wszystkim za świetną zabawę. Ale pozostał niedosyt...gór mi mało...
A trasa Turbacz - Krościenko czeka na przedeptanie. Może następnym razem...
Zapisane

"Bo droga jest celem..."
Piotrek_PL
spacerowicz
**

Karma: +0/-0
Offline Offline

Wiadomości: 25


Zobacz profil
« Odpowiedz #33 : 12 Listopad 2007, 17:05:04 »

to moze na wiosne postaramy sie ją przedeptać, bo teraz to nie bardzo jest szansa:)

co do zdjęć - jak tylko przez swoje przebrne to wrzuce je na forum i podam linka. fajnie by było gdyby zdjęcia innych też gdzieś sie do zassania pojawiły, bo troche mi ostatnio nie po drodze do lublina.

a tak w ogóle to dzięki wszystkim za wspólne łazikowanie, było super i extra i w ogóle żołądkowo gorzko:)
Zapisane

ak by nie było będzie bardzo miło:P
krysia
spacerowicz
**

Karma: +1/-0
Offline Offline

Wiadomości: 27


Zobacz profil
« Odpowiedz #34 : 12 Listopad 2007, 20:00:20 »

Cytat: "katarzynka"
A trasa Turbacz - Krościenko czeka na przedeptanie. Może następnym razem...

ale tylko od połowy;-))))
Hejka,
Ja wróciłam do domku tak koło 11…oczywiście czasu środkowoeuropejskiego i dnia dzisiejszego. Ale było CUDNIE!!!
Chciałam jeszcze raz Wam wszystkim podziękować za wspaniały weekend. Z imienia nie będę wymieniać, bo zaraz kogoś pominę, a i z jeszcze innej bardziej prozaicznej przyczyny…hmmm…niestety nie zapamiętałam w wiekszości Waszych imion. Chociaż jeśli chodzi o dziewczyny to co druga była Kasia, więc by się trafiło w 50%, jeśli chodzi o płeć przeciwną  to albo Michał, albo Łukasz, ewentualnie takie ciekawe zjawisko jak Maciek, który i tak reagował na każde imię jakim się go nazwało: Norbert, Harry, Hubert itd.;-))))
Mam pytanie: komu wysłać płytkę z fotkami???jakbym jutro priorytetem wysłała to do piątku będzie do tej wspólnej, bo słyszałam jakoby taka miała powstać. O ile kogokolwiek interesują moje wizje pseudo-artystyczne;-)))
Wkleje Wam próbkę:




Ajjjj, to nie to, falstart;-))))
Teraz MOJE WIZJE GORCZAŃSKIE;-))))
Z akcentem na wizje;-)))))












tak, tak, to TEŻ ten sam rajd hihihihihi
Zapisane
Piotrek_PL
spacerowicz
**

Karma: +0/-0
Offline Offline

Wiadomości: 25


Zobacz profil
« Odpowiedz #35 : 12 Listopad 2007, 21:51:30 »

krysiu, fajniaste fotasy:)

przebrnąwszy przez miliony swoich fot wybrałem co następuje : www.piotrek.sabak.eu/download/gorce.zip
zdjęcia są w rozdzielczości monitorowej, jeśli ktoś z jakiegoś niepojętego powodu chciałby sobie wydrukować któreś z nich na koszulce/kubku/stringach i potrzebuje foty w większym rozmiarze to niech da znać:)
Zapisane

ak by nie było będzie bardzo miło:P
Marcel
zielony


Karma: +0/-0
Offline Offline

Wiadomości: 2



Zobacz profil
« Odpowiedz #36 : 12 Listopad 2007, 22:59:11 »

wielkie dzieki za zdjecia Uśmiech

i owczywiscie wszystkim za swietna wyprawe - powrot w gory po dlugiej przerwie byl doprawdy wymarzony i mam nadzieje, ze jeszcze nie raz bedzie mi dane uczestniczyc w podobnych wyprawach Uśmiech

krysia: mnie interesuja wizje wszelakie - mam nadzieje, ze jakos uda sie plytke dostarczyc Uśmiech
Zapisane

i]winda płacząc zjeżdża w dół
nie ma mnie, lub jest mnie pół
pośród szmat i gazet tkwię
jestem zwykłym Ludzkim Psem[/i]
Gosia
obieżyświat
*****

Karma: +2/-0
Offline Offline

Wiadomości: 287



Zobacz profil
« Odpowiedz #37 : 13 Listopad 2007, 10:55:42 »

Napiszcie cos dla tych co sa daleko od kraju i wlocza sie po tych wysokich pustych gorach nie spotykajac zywego ducha... ;-) Jak bylo - duzo ludkow? Najlepsze teksty itp. Piszcie piszcie prosze ;-)
Zapisane
krysia
spacerowicz
**

Karma: +1/-0
Offline Offline

Wiadomości: 27


Zobacz profil
« Odpowiedz #38 : 13 Listopad 2007, 13:37:42 »

tak popiszemy, ale ja nie miałam prądu cały dzień, a zaraz do domu...a w domu netu niet.
Piotr jak się dostać do Twoich fot???są w jakimś dziwnym pliku i mój "genialny" kompjuter ich nie widzi;-(
Zapisane
Piotrek_PL
spacerowicz
**

Karma: +0/-0
Offline Offline

Wiadomości: 25


Zobacz profil
« Odpowiedz #39 : 13 Listopad 2007, 14:02:07 »

hmmm dziwny plik to zwykły plik .zip, czyli spakowany. pewnie nie masz zainstalowanego żadnego programu żeby go rozpakować. ale nie martw sie, specjalnie dla Ciebie www.piotrek.sabak.eu/zdjecia/gorce
Zapisane

ak by nie było będzie bardzo miło:P
krysia
spacerowicz
**

Karma: +1/-0
Offline Offline

Wiadomości: 27


Zobacz profil
« Odpowiedz #40 : 13 Listopad 2007, 14:23:18 »

Piotr super!!!!
gratuluję!!!
A w sumie to dobry pomysł z tą sepią...pobawię się popołudniu;-))))

http://www.piotrek.sabak.eu/zdjecia/gorce/slides/82.html
ooo tu dopiero problem;-)))))
Zapisane
Piotrek_PL
spacerowicz
**

Karma: +0/-0
Offline Offline

Wiadomości: 25


Zobacz profil
« Odpowiedz #41 : 13 Listopad 2007, 14:32:13 »

tutaj Poziomka bawi sie w tropiciela i nasłuchuje czy przypadkiem nikt nas nie śledzi:)
Zapisane

ak by nie było będzie bardzo miło:P
krysia
spacerowicz
**

Karma: +1/-0
Offline Offline

Wiadomości: 27


Zobacz profil
« Odpowiedz #42 : 13 Listopad 2007, 14:33:48 »

hahahahaha
nie no patrzę na te foty i się smieję do telewizora;-))))to nie jest normalne hahaha
Zapisane
Marcel
zielony


Karma: +0/-0
Offline Offline

Wiadomości: 2



Zobacz profil
« Odpowiedz #43 : 13 Listopad 2007, 14:39:09 »

powiem Ci, ze u mnie smianie sie do monitora wystepuje dosc czesto - przestalem sie juz zastanawiac czy to jest normalne, czy tez nie.

wazne, ze ja mam dobry humor Chichot
Zapisane

i]winda płacząc zjeżdża w dół
nie ma mnie, lub jest mnie pół
pośród szmat i gazet tkwię
jestem zwykłym Ludzkim Psem[/i]
krysia
spacerowicz
**

Karma: +1/-0
Offline Offline

Wiadomości: 27


Zobacz profil
« Odpowiedz #44 : 13 Listopad 2007, 14:44:06 »

Marcel, nio tak, pod warunkiem, ze nie jesteś w pracy i współpracownicy dziwnie się nie patrzą;-))))))))))
PS-Ja wciąż mam guza!!!Ciekawe jak Agata;-)))
Zapisane
Strony: 1 2 [3] 4 5   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
// -->